One more chance to hold you close

För att jag inte ska få bloggtorka så kör vi helt enkelt en lista för att hålla igång lite :)
 
 
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
 
1, Det mesta av mina pengar jag lägger ut per månad går nog till mat.
 
2, Jag älskar att hålla på med smink och hår men är oftast alldeles för lat för att fixa mig
 
 
3, Jag kan inte leva utan min ryggsäck, spelar ingen roll om den är tom den följer ändå med överallt!
 
 
4, Om jag väljer att köpa häst efter Gucci så vill jag ha ett sto, de är på något sätt mer personliga och roliga enligt mig.
 
5, Den enda färgen i håret jag inte har haft är grön.
 
6, Jag vill formodligen jobba med journalistik när jag gått ut skolan, men jag vill inte läsa vidare direkt.
 
7, Jag önskar att mitt hår var naturlig mörkbrunt och tjockt, tycker det är såå snyggt men jag passar bäst i blond.
 
8, Jag har i princip bara kill kompisar numera.
 
9, Jag önskar att jag kunde screama, haha skulle vara sjukt coolt att va tjej och kunna det! 
 
10, Om inte jag hade hållt på med hästar hade jag väldigt gärna vilja hålla på med, boxning, kickboxning, MMA eller motorcross.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback