This is for the fallen one

Känner mig riktigt trött och seg i kroppen, ska bli såå skönt med helg och lov för den delen! Kommer inte göra ett piss på hela lovet förutom att jag MÅSTE plugga till mitt matteprov om jag inte vill få världens fetaste F... Tur att man har en pojkvän som är asiat om ni förstår vad jag menar ;)
 
iallfall har inte mycket gjorts sen jag kommit hem, kollat på när pojkarna bytte däck på bilen, ätit middag och om ett tag blir det nog lite tattuerings skissande, har gjort ett par dåliga skisser på min planerade gadd på låret men jag är ju så dålig på att rita att det är pinsamt men Thai (älskling) är grym på att rita så han får hjälpa mig, som sagt dessa jävla asiater som är bra på allt >.<''
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback