This time I swear I mean it

Träffade upp Rebecca på vasaplan och tog en lång lunch/fika på waynes och pratade om allt och ingenting ungefär, det var trevligt och alldeles för länge sedan sist:)
Sen blev det att premiär shoppa i nya gallerian och kan säga att jag skulle ju döda för alla awesome plagg inne på Carlings, men det var speciellt en tröja som verkligen skrek köp mig och då kan man ju inte säga emot eller hur?^^
 
Så dagens inköp är alltså en awesome tröja, 2 par tights, en blekning och hårinpackning, känner mig nöjd köpte bara nödvändiga saker, eller tröjan kanske inte var så nödvändig men när kläder skriker köp mig kan man inte säga emot, sådet så!
 
Nu har jag ätit middag är riktigt mätt och nu ska jag se naruto typ hela kvällen, imorn väntar en tråkdag med massa matteplugg och på kvällen är det hoppträning för Kerstin Martinsson. 
Blir första gången jag rider för henne och det ska bli jättekul för hon är riktigt riktigt grym!!
 
Min awesome tröja!!
 
Ett par av tightsen jag köpte
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback