We are born to die

Sovit riktigt riktigt kasst i natt och drömt massa mardrömmar och vaknat av att jag gråtit, usschh inte kul någonstans, varför drömmer jag alltid mardrömmar och sover dåligt när jag sover själv, inte normalt nånstans -.-'
 
Iallfall så gick jag ut till stallet så fort jag klev upp, blev att fara ut på en timmes skritt i skogen då underlaget var hårt och han behövde nog få skritta ur lite träningsvärk i kroppen sen igår, för om jag har träningsvärk så borde han defenitivt ha det.
Det är ju dessutom Micke träning på fredag så det ska bli superkul!
Älskar Micke träningarna de är så sjukt bra!
Hoppas verkligen på att vi får hoppa bana, då jag skulle vilja ha lite känsla innan Surf nästa helg!
Har dock bara anmält L:b än så länge, skulle ju så gärna vilja debutera L:a men har haft alldeles för lite träningar innan för att det känns stabilt och sen blev ju hippotävlingen inställd då jag skulle hoppa L:b+5 igen men vi får helt enkelt se. Antingen efter anmäler jag mig till L:c eller L:a eller så hoppar jag bara L:bn aja vi får helt enkelt se!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback