You can make it on your own

Blev en skön chill kväll igår, satt och ritade 2 timmar innan vi gick och la oss och hade tänkt skissa på min tattuering men blev att jag ritade någon helt annan typ av dödskalle, men de var kul även om den inte blev speciellt bra, är ju inte precis någon konstnär om jag säger såå!
 
Sjukligt trött när jag vaknade då jag sovit lite halvtaskigt, varför vet jag inte riktigt då thai slocknade som en sten hur som helst känns det såå skönt att det här är sista dagen och eftersom det är halloween under höstlovet har draggen gjort mitten alldeles mysig med massa ballonger, spindelväv och pumpor med ljus samt lite ljusslingor, det borde alltid se ut sådär juu för det är sjukt mysigt!^^
haha kommer ihåg förra året då det var såhär med mingel i mitten och allt när thai stod och höll om mig och sjöng gangnamstyle i mitt öra till musiken som spelades i högtalarna och jag blev så förundrad över att han kunde hela texten den är ju fan på koreanska XD
 
Näe nu ska jag återgå till mitt skolarbete^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback