You didn't leave a mark

Lyssnar på Panic At The Disco's nya album som är förjävla bra! Har tidigare inte riktigt gillat deras sound men det här albumet är faktiskt riktigt bra som om ni vill lyssna på ett riktigt bra album kan jag verkligen rekommendera det här ,och nej allihopa det är inte metal/screamo, haha jag lyssnar faktiskt på annat än sånt  ;)
 
Igår var jag faktiskt duktig och pluggade massa italienska medan jag kollade på trickingträning, multitasking på hög nivå ;)
 
Idag blir det att åka hem och ta hand om Gucci, mamma red honom tydligen igår så då får han vila idag istället, själv ska jag städa mitt rum och sen blir det att åka iväg och jobba 2 timmar, he bli no bra!:)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback