You turned into a pretty big waste of my time

När jag samlar ihop tillräckligt med pengar ska jag banne mig gå till frisören! Har ju pengar nu men vill spara ihop ännu mer för jag vill egentligen inte lägga ut så mycket pengar på saker tills jag har kunnat få ihop till mitt körkort samt Thailandsresan, vilket jag kommer behöva en massa pengar till, inte bara resan utan även allt vi kommer göra under resan, men tillbaka till mitt hår som verkligen skulle behöva en genomklippning,
att klippa sig själv fungerar ju mest bara om jag vill fixa till luggen, korta av längderna och kanske klippa upp det lite runt ansiktet men mitt hår är mest i behov av en genomklippning så det slita försvinner, Sen är det även dags att fixa till min hårfärg! 
Den här gånger är det faktiskt en ombre som gäller!
Skulle vilja utgå från min naturliga hårfärg i botten och sen ljusare på längderna, Jag tror mitt hår skulle bli väldigt glad över att få vila från blekningar ett tag framöver, samt att jag börjar tröttna lite på den här färgen jag har.
Dock vill jag hemskt gärna pröva lilac/ljusblått innan!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback