You'r a lier

Igår hade vi alltså middagsgäster och det blev att äta go grillat och pannacotta till efterrätt, snacka om att man åt sig proppmätt!
Sen blev det chillande och mys med Älskling ^^
 
Sov till klockan halv 12 ungefär, sen gick hela familjen ut för att plocka ner sommarhagarna, så har konkat staket pinnar och lindat tråd i ungefär 2 timmar, men skönt att komma ut och få frisk luft sådär på morgonen.
Efter det blev det att gå in och käka lite lunch innan det blev att fara ut och rida Gucci:)
 
Idag stod galoppjobb på schemat så blev att fara bort mot sandvägarna, vilket är en ganska lång tur på ungefär 1½ timme.
 
Travade ungefär hela vägen fram till sandvägarna och när vi väl kom dit blev det att jobba båda kort och lång galopp,vilket betyder i princip inge krav på formen utan enbart att han ska jobba med bakdelen och sätta under sig ordentligt och det blir jobbigt för honom i sanden så han var lite springig till en början :)
Sen hade någon ställt upp en litet hinder på kanske 60-70cm som vi hoppade över^^ 
 
Nu sitter jag hemma hos Älskling, har precis druckit kaffe och sett på världscup hoppningen och blivit sjukt tävlingssugen ( förbannat att det inte blev någon tävling i helgen...) samt att jag blir sjukt sugen på storhäst!
Vem vet kanske bestämmer mig för att satsa på storhäst direkt efter ponny ändå ;)
Beror väl på hur jag känner efter mitt sista år ^^
 
Nu ska jag däremot ta tag i psykologiplugg! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback