I can open the door for you but you have to walk through it by yourself

Känner mig trött och slut då jag sovit riktigt dåligt inatt och drömt massa skumma drömmar -.-'
 
Idag har det riktigt kallt så det har till och med slasksnöat litegrann, känns ju smått tragiskt att de ska snöa redan i september men ska snön komma får den gärna komma snart, men helst efter att hästarna fått på sig både brodd och snösulor. Annars är jag gringig över att jag lyckades glömma mitt skåpkort hemma och får nu gå runt med både vinterjacka och moppehjälm hela dagen, dock är det somsagt svinkallt så vinterjackan är rätt skön att ha på sig.
 
Slutar sent idag vilket känns drygt och efter det blir det hem och rida Gucci innan jag ska åka hem till älskling och lägga mig i ett varmt bad och se på film, det tycker jag låter som en bra plan.
 
Annars är jag sjukligt less på mitt blonda hår och känner för att färga det, frågan är ju bara vilken färg, Sen skulle jag även vilja ha massa pengar så jag kan köpa awesome kläder, och tattuera mig såklart men det blir inte för än i april.
Så det så!
 
Blir en sorts blandning mellan de här 2.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback