If you don't take chances what do you live for?

Skoldagen har kännt väldigt lång och nu är det äntligen helg! Känns hur bra som helst!^^
 
Har nyss varit en sväng på Ica och syndat med en liten godispåse (som dock redan är slut) och sen köpte jag svenska äpplen! Jag älskar svenska äpplen, mest för att de smakar så otroligt gott men även för att de luktar så gott! De borde göra en parfym som luktar svenska äpplen för då skulle jag köpa den direkt!
 
Om ungefär en timme drar vi oss mot mig och då ska jag plantera mig i soffan framför Idol och kritisera hur alla sjunger tillsammans med min lillsyrra, haha sång experter som vi är ;)
 
Så här myste jag runt idag i mjukisar och en goströja och eftersom jag hellre sover en timma längre än att sminka mig och fixa håret så blir det som för det mesta osminkat, men de är skönt för då kan man gnugga sig i ögonen hur mycket man vill! :D ( Dock såg jag mer döende ut på den här bilden märkte jag just XD )
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback