That im okay, that im fine, that it's all just in my mind

Igår blev en bra dag, dock väldigt sen men vad gör det när man ändå har sovmorgon.
 
Efter skolan mötte jag upp Älskling och Brorsan, gick runt litegrann och fick även en Obey tröja och en ny töjning av Älskling, sen spelade biljard innan vi åkte hem, blev sen massa zombie spel och sen en planerad tidig kväll men eftersom ingen av oss kunde sova låg vi och pratade väldigt länge och såg en Harry Potter film. Däckade rätt snabbt efter det men sov väldigt dåligt och drömde massa mardrömar, fattar inte varför jag alltid måste drömma mardrömar för, sjukt irriterande man känner sig inte speciellt utvilad när man vaknar -.-'
 
Började ju vid halv 12 och eftersom jag klev upp vid ca halv 10 så han vi sega litergann och käka brunch innan jag rullat iväg mot skolan.
 
Ikväll blir det att fara in till Stöcke och hoppa lite grann för att få en bra känsla inför helgen i Vindeln då jag rider L:c L:b L:b :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback