You can have it all

 

Gick in i L:cn som sista ryttare och visste att ifall hon framför mig inte rider dubbelnolla kan jag ta det lugnt men sen sätter hon ju såklart nollan och då tänkte jag " aja då får jag väll köra på då" och sen går jag ut får till en jättebra runda och går upp i ledning och vinner klassen!^^ 3 vinsten i L:c i rad känns ju inte helt fel!
 
 Till L:bn hade jag fortfarande bra känsla, dock fick jag ett stopp på 1an då den kom jättefort i en sväng men efter det gick det rätt bra, han ställde upp som en lite gud även om jag kände att jag inte fick igenom mina halvhalter ordentligt. Fick dock ett pet på 6an men anars är jag väldigt nöjd ändå. Hade jag bara fått till min halvhalt innan 1an så men men det tar vi igen imorn!:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback