A sword of heart

När jag kom hem från skolan la jag mig och sov 2 timmar för var verkligen helt slut efter att ha sovit så dåligt i natt. Annars har jag faktiskt bara segat, kollat på anime och myst i sängen. Började se en ny anime serie idag som heter Gokukoku no Brynhildr som verkar bra, har ju bara kommit ut ett avsnitt än så länge.
Annar så håller vi på att se filmen Rurouni Kenshin som verkar jättebra, är lite kär i huvudkaraktärens utseende och hår (A)
 
Imorn är sista dagen på mitt rid förbud och det känns bra att få rida igen, har hoppträning på torsdag haha så det är ju passande, ska inte hoppa så mycket eftersom vi ska tävla i vännäs i helgen Lc Lb Lb, men kan ju va bra att ha någon form av känsla tills dess.
 
Nu ska jag skynda på Thai som bakar pollykladdkaka med vit choklad till oss,för jag börjar bli extremt sugen!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback