Cover up your wounds you will survive

Nu är snart denna skoldagen slut vilket känns riktigt skönt, motivationen till skolan är så låg att den knappt är befintlig. Känns mest som jag sitter av tiden i väntan på att åren ska gå, vad djupt och depprimerande det där lät.
 
Hur som helst har jag skrivit klart mitt matteprov som kändes riktigt bra och annars har jag suttit och kollat på flyg och hotel till japan och kommit fram till att jag skulle ge min högra arm bara jag fick chansen att leva där. Det är defintivt något jag vill göra, leva och bo i Japan!
 
Annars vill jag mest åka hem lägga mig i sängen och se på Bleach och äta min vikt i godis, vi svängde faktiskt förbi Godishuset igår efter min träning och köpte en stor påse, dock tog halva slut redan igår men får äta resten idag :]
Men efter jag har slutat så blir det gymmet trotts allt men kommer nog bara gå /springa lite på bandet och sen försöka stretcha för att mjuka upp min träningsvärk lite innan Sussi träningen ikväll ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback