Everything feels wrong everytime

Känner att en liten bloggpaus under påsk har suttit fint, dock så har jag inte heller haft något intressant att skriva om eftersom jag mest legat i sängen och sovit. 
Men kan säga att jag har hopptränat Gucci på 3 delat bett och det har gått mycket bättre än vad jag trodde så ska testa det ett tag och se hur det funkar, eftersom han fick ett skavsår från kedjan i vännäs som han nu har kliat upp ;/ Han får verkligen skavsår av allt och ingenting, riktigt irriterande, ska nog rulla in honom i ludd och bomull -.-'
 
Nu ska jag sätta mig och vara social med min familj och pojkvän, har ätit lite påskmiddag och godis så nu blire att dega framför Let's Dance, dock var jag mer sugen på att kolla på världscup hoppningen på TV men jag blev nedröstad -.-'
 
Åh vad jag saknar att ha löshår när jag ser de gamla bilderna!!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback