For the first time in my life I have no regrets

Hemma efter en lång, rolig och spännande dag, har nämligen äntligen fått göra min efterlängtade tattuering idag!:D
 
Jag var sjukt nervös innan men eftersom han som tattuerade sig före mig behövde mer tid så jag fick sitta och vänta ganska länge innan det blev min tur, men kan säga att det verkligen var så värt det! Samt att jag han lugna ner mig litegrann. Men sen när det var dags för min tur så blev jag super nervös igen. Jag hatar ju nämligen sprutor och nålat vilket är väldigt komiskt med tanke på att jag har piercingar och sånt.
 
Hur som helst så gjorde tattueringen mindre ont än vad jag trodde det skulle göra. Gjorde betydligt ondare att få en kanyl i armen på akuten. Men det kändes ungefär som om någon hade en jättevasst vässad blyerts penna och drog den efter nacken. Sen när han drog över senorna gjorde ondare än vad kotan gjorde. 
 
Är verkligen sjukligt nöjd med resultatet och den kunde inte blivit bättre! Vill verkligen rekomendera Port Royal ifall ni ska tattuera er, är så nöjd!
 
Är ni sugna på att se resultatet?
 
Synd för det får ni göra imorn ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback