I know I shouldn't look but I can't turn away

Dags för helg och det ska bli såå skönt!
Dock så jobbar jag den här helgen, lördag kväll och söndag morgon men det känns faktiskt bra, sen har jag Micke träning på lördag förmiddag som jag verkligen ser fram emot! Hoppas Gucci får glänsa och visa vilken fin utomhus ponny han är, och då menar jag glänsa som i kapacitet och inte pälsen för han är verkligen i behov av ett bad!
 
Igår kväll så blev det faktiskt en spontanare och gå och se Spiderman 2 på bio och jag tyckte den var huuuur bra som helst, mycket bättre än första filmen! Fattar inte alls varför den fått så dålig kritik?
Den var verkligen se värd!!
Det enda jag störde mig på var att han som spelar huvudpersonen är stört lik min kompis Pontus XD
 
Ajuste var på hööks igår också och köpte ett par nya CRW stövlar, ett par budget ridbyxor och ett bling bling pannband till Lilla Grå^^
 
, Idag väntas iallfall trim på åkern inför imorn eftersom det inte blev av igår och annars blir det väl en seg kväll framför let's dance eller film^^
 
mina nya snyggingar!
 





Vart är dom svarta ridbyxorna köpta och hur mycket kostade dom?

2014-05-02 » 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback