I won't have a change of heart

Hemma igen efter att ha varit iväg på äventyr i bil, ätit lunch, fikat hos mormor och morfar och varit på gymmet.
 
Körde som sagt biceps,triceps och ben och det gick faktiskt riktigt bra! Det är faktiskt första gången som jag kör biceps, triceps utan att bli frustrerad arg och ledsen över hur svag jag är för idag kände jag mig riktigt stark och kunde köra alla övningar utan problem och några av de till och med tyngre än vad jag trodde jag skulle klara av,man får alltid en sån push när man märker att man orkar lyfta tyngre än man trodde! Sen i slutet maxade jag ben då jag inte orkade köra så länge och nu känner jag mig helt slut men otroligt nöjd!
Tror mormors bullar och lite kaffe gjorde mig superstark ^^
 
Har precis tagit en dusch och ska nu låta mitt hår självtorka i mittbena eftersom jag och mitt hår inte är bästisar så får de vila ett tag från hårtorken. Annar så ska jag snart sätta mig och plugga lite matte inför provet på torsdag och sen ska jag klippa Thais hår igen som växer som ogräs!
 
 
Hihi tänker inte säga vad jag har varit på för äventyr än förän allt är klart och på måndag klockan 2 smäller det, kan ni gissa vad? ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback