Tell us what you did

Kan ju säga att bloggen verkligen inte har varit prio ett den senaste tiden, har haft fullt upp att göra helt enkelt och inte riktigt känt för att uppdaterna.
 
Har en kort skoldag idag vilket känns väldigt skönt, hade även sovmorgon också så gjorde bort stallet på morgonen, blev en jogging tur i skogen och det gick bara bra.
 
När jag kommer hem från skolan väntas iallfall lite soff chill framför American Horror Story och sen blir det dags att göra sig iordning för lite kompis häng ikväll!
 
Blir nog ändå en ganska lugnt för mig eftersom jag ska jobba imorn klockan 8, har jobbat bakis förut och det är ingenting jag skulle vilja göra om!
 
Annars måste jag bara säga att American Horror Story är såååå jävla bra och alla borde se den!!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback