Behind the mountains

ååååhhh, det är så varmt att jag avlider, går inte att vara ute och inne är det också supervarmt, jag vill fara å bada med tråk pojkvän vill bara sega i soffan -.-'
 
Har suttit och kollat å hotell idag och hittat några riktigt fina, jag är dock fortfarande orolig över att jag inte kommer ha tillräckligt mycket pengar att spendera när jag är därborta :s Japan är ju som sagt ett ganska dyrt land att vara i, dock så har de en väldigt hög inflation som och gör det dyrare, men vi har en budget så hoppas att den håller!
 
Om ett tag ska jag försöka röra mig hemåt för att rida Gucci men det är fortfarande så varmt att jag väntar nog ett tag till med det ändå!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback