I just got to know

Känns ju halvtråkigt att det ska regna de sista dagarna på lovet men men, så kan det va ibland.
Igår så blev det en blöt tur med Gucci i skogen som var pigg och glad och lite halvbusig faktiskt, vet inte om det var regnet eller bara det att han tagit de lugnt ett par dagar, kanske lite av båda.
 
Sen så hände inte mycket resten av den dagen, kollade på idol och såg mitt livs första avsnitt av paradise hotel. Jag säger bara oh holy fuck, finns det sånna där människor på riktigt, blir ju nästan rädd! Sen att 2 av de är 18 gör bara saken ännu mer skrämmande, dels för att de får mig att se ut som 12 ännu mer och dels för att vissa människor verkar vara helt hjärndöda. Hur som helst fårstår jag underhållningsbiten med de och jag måste ju nästan se kvällens avsnitt bara för det.
 
Idag så har jag träning med Gucci på hippo, blev en plats över så då fick jag ta den, ett markarbetespass sitter nog riktigt fint inför helgens tävlingar! Ska bli såå kul att få komma ut på tävlingsbanorna igen, dock så är det ungefär 6 helger i rad som det är tävling nu, så tävlingarna blir helt enkelt träningar ett tag fram över men det blir nog bra!
 
Annars ska jag njuta av min sista lediga dag innan skolan drar igång, siste året, håll ut!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback