Like a deer in the headlights I meet my faith

Vissa av er kommer kanske ihåg att tidigare i sommar så skrev jag ett inlägg om att Tingis kanske kommer hem igen, men det gör hon inte.
 
Königssons bestämde sig för att sälja henne när de kände att de ville tävla och Tingis inte vill det, jag fick förfrågan om att köpa tillbaka henne vilket jag hade tänkt göra också, men jag ville ändå ge henne en chans att komma till ett bra hem.
Just nu så ägs hon av en liten tjej som heter Julia som är kompis med Alicia så Tingis står kvar i Malå men har bara en ny ägare. Julia verkar jättegullig och Tingis ser ut att ha det bra där borta.
Jag saknar henne av hela mitt hjärta men jag vet att hon har det bra vilket är viktigast! Det känns väldigt jobbigt ändå att behöva släppa henne igen då jag ville ha henne tillbaka men jag tror det här ändå är det bästa för henne!
 
Så jag önskar Tingis och Julia en underbar tid tillsammans och att hon kommer kunna ge henne allt som hon har gett mig.
 
Tingis kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta och även om hon inte är min på papper så kommer hon alltid vara min Finaste Röda <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback