Under the starry sky

Idag har jag i princip inte gjort någonting förutom att ligga i soffan, svettats som en gris och kollat på naruto. Men kändes faktiskt väldigt skönt att bara göra ingenting. Har även följt våra SM ekipage via Equipe och det ser hur bra ut som helst!
 
Vid 4 tog jag en powernap till 5 och gick ut och gav min vita springare lite mat innan träningen halv 7.
 
Det var lydnad som stod på schemat idag, hoppade en "six bars" övning d.v.s att 6 hinder efter varandra på mittlinjen med ett galoppsprång i mellan.
I början ville han springa på ganska mycket det tog ungefär 2-3 gånger innan jag faktiskt fick igenom honom ganska bra och han lyssnade tillbaka och fick in vänster bogen ganska bra. Tror ändå att mitt dressyrpass gjorde oss gott inför denna träning.

Avslutade med ett utsprång på 95 innan vi gav oss vilket kändes lagom, han hoppade iallfall fint och det var inga konstigheter^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback