Until the end of time

Jag och Thai hade egentligen planerat att åka till stockholm över helgen nästa vecka för att hälsa på hans syrra men istället så bokade vi flyg till Japan.
Satt och kollade på flygpriser till Stockholm då jag"bara för att" kollade vad det skulle kosta att åka till Japan över höstlovet och över våran 2 års dag. Biljett priserna var så låga att jag trodde det var ett skämt och vi bokade på direkten! I vanliga fall går det på mellan 12-15 tusen att flyga tur och retur för en person och jag hittade biljetter för
5096 kr tur och retur per person med endast en mellan landning!
 
Är så sjuuuuukt jävla taggad, har drömt om att åka till Japan så himla länge och detta var perfekt i både timing och pris!
 
Nu måste jag bara fixa ett nytt pass då mitt gått ut och spara ihop massa pengar så jag kan shoppa hur mycket som helst!
 
Bara 91 dagar kvar nu!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback