Im alone but i know everything you feel

Igår blev en typisk soffliggar söndag, helt underbart och perfekt! Sen att det var första advent gjorde att allting blev mycket mysigare, synd bara att mina såkallade pojkvän råkar vara Grinchen själv -.-' Själv så tycker jag att december är en av de bästa månaderna på året, kylan gör mig inte så mycket så länge det inte blåser och är snöstorm, sen så gillar jag musiken och stämningen helt enkelt, och att man får äta hur mycket godsaker som helst utan dåligt samvete!
 
Idag så vankas det julpyntningsdags i stallet allihopa och lite julfika på det, låter ju hur mysigt som helst!!
 
Näe nu kanske jag ska ta och intressera mig i Muhammeds syn på islam och om judiska traditioner, vankas religion prov snart..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback