It was all an excuse

Dagens roligaste har iallfall varit att få åka in på hippo några timmar, inte för att jag kände mig tillräckligt fräsch för att rida själv utan för att kolla på och ge lite tips till Maja som red bägge. Båda två såg riktigt fina ut, trotts att det varit en väldigt lugn vecka förra veckan.
Det är så roligt att se Maja och Gucci tillsammans, de har utvecklats så mycket tillsammans bara på den korta tiden, han är ju absolut inte enkel, tvärtom, han är jäävulskt snäll men kräver väldigt mycket fokus och tankeverksamhet hos sin ryttare!
 
Nu ska jag försöka bädda ner mig i sängen och ta en tidig kväll så får vi se vad min kropp säger imorn, förhoppningsvis säger den att jag är frisk!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback