Let's be real

Fredag och det snöar för fullt utomhus, wiihooo som jag har längtat!! Nu ber jag bara till vädergudarna att snön får ligga kvar så det går att rida ute. Jag och Maja har redan planerat att fara och tolka med Iddy nån dag^^
 
Annars så sitter jag mest och väntar på att motivationen för att kliva upp ur soffan ska finnas för att laga någon form av lunch och att pappa ska komma hem, han lovade nämligen att vi skulle gå ut och bygga en Snö-Unicorn när han kom hem. Så som de vuxna, allvarliga och seriösa personerna vi är så ska vi alltså bygga en snö unicorn, inga konstigheter alls!
Haha, när jag var liten så byggnde vi faktiskt den där monsters inc gubben i snö, ni vet den där gröna med ett öga, men den här gången toppar vi det!
 
bild från i onsdags då det bara snöade litegrann
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback