This is for the broken hearted ones

Är inte besviken på avslutande delen av Hobbit filmerna, ett superbra avslut på en helt underbar film serie kan man väl lugnt säga! Alla som inte har sett Hobbit filmerna, gör det!
 
Idag klev jag upp vid halv 8 och for ut och red med Elin, hästarna skötte sig bara bra och det var kul med lite sällskap, annars har jag varit på hippos julshow och det är likabra varje år, var extremt intressant att se bågskytte till häst! Undra vad Gucci skulle säga om jag började skjuta pilar mellan hans öron?
 
Nu ligger jag nedbäddad i sänge och ska se lite serier. Thai slutar vid 19 tiden och då får vi se vad vi hittar på, förmodligen ännu mer serier!
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback