Curaga

Tydligen så publicerades inte mitt inlägg som jag skrev igår, irriterande -.-'
 
Men men, idag har jag iallfall klivit upp halv 6 för att vara på trafikskolan halv 7 för idag var det dags för halkbana!
Kan bara säga en sak FY SATAN SÅ JÄVLA KUL!
Tänker inte gå in i detalj vad exakt man fick göra ifall det är någon som håller på att ta körkort eller ska till halkbanan för det är mycket roligare ifall man inte vet vad som väntas^^
Men kan bara säga att det var sjukligt kul!!
 
När jag kom hem så for jag ut en sväng med Gucci som var pigg och glad och som tidigare idag har fått nya skor så nu har han fina fötter^^
 
Annars kommer den här kvällen spenderas med lite körkortsplugg och allmänt segande, en tidig kväll och imorn då jävlar smäller det!
 
Imorn fyller jag äntligen 18!! :D
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback