I didn't fight this hard to be pushed away

Har mitt superlånga 3 timmars hål just nu och planerar att sätta mig och jobba med min svenska redovisning.
 
Tänkte passa på och svara på en fråga som jag fått ifall jag tänker köpa stor häst efter det mitt sista ponny år.
 
Jag skulle väldigt gärna vilja köpa stor häst men problemet är att jag har inte råd att ha en. Visst jag har gratis uppstallning med tanke på att vi har stallet hemma men sen måste jag betala mat, försäkringar skoning, träningar och tävlingar och jag vet att mina snälla föräldrar förmodligen skulle ställa upp och hjälpa mig betala lite men i längden är det inte hållbart. 
 
Mina föräldrar känner också att det kommer bli svårt att kunna vara båda på ponny och stohäst samtidigt då många tävlingar krockar med varandra och vi har bara en transport. 
 
Så jag kommer inte kunna köpa egen häst direkt, men jag kommer definitivt fortsätta med hästar, det finns alltid folk som behöver hjälp med träning och sånt. Sen kommer jag ändå fortsätta rida Gucci en del eftersom Maja kanske ska ha kvar honom ett tag beroende på om de funkar för dem.
 
Hoppas det gav svar på din fråga, men som slutsats kan jag säga att jag kan inte köpa storhäst direkt men definitivt i framtiden! 
 
haha skrutt Gucci ^^ <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback