I found everything I though I lost

Sitter i Asiatens säng och har precis gjort bort lite skolarbete, känns skönt att jag faktiskt börjat ta tag i sakerna direkt istället för att skjuta upp de till sista sekunden, hehe typ johanna i ett nötskal -.-'
 
Annars har jag idag gått igenom den inre, yttre och säkerhets kontrollen under motorn med hjälp av Asiatens pappa, nu är det bara att komma ihåg alla symbolerna på knapparna så man vet hur man ska göra sen.
Min kära vän Rebecca klarade ju sin uppkörning förra veckan och jag hade gärna tänkt sätta min uppkörning också som är prick om en vecka!! Läskigt^^
 
Sitter just nu och väntar på att vi ska ta tag och göra middag och det blir lax men grönsaker och lågkalori nudlar som är gjorda av sjögräs, visst låter det läbbigt? Man behöver tydligen inte ens koka de bara doppa i vatten och skaka av. Får väl komma med en uppdatering sen hur de smakade, om jag överlever det vill säga ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback