I never so adored you

Igår blev det att ta sig på gymmet för andra gången i år och nu har jag även fixat mitt kort så nu kan jag spinga dit när jag vill (när jag har tid) och det känns hur bra som helst!
 
Gårdagen bestod av axlar och bröst, nederdel rygg och mage.
 
Som uppvärmning blev det 5 km på cykeln, sen blev det maskin som tog både på bröst och axlar samtidigt, så körde 3 set med 3 ggr 10 reps på varje med först det tyngsta jag orkade och sen sänka ner. Det tog rejält må jag säga! Sen körde jag lite axlar och rygg i en annan maskin och körde på samma sätt där.
Övergick till några sett armhävningar (på knä, hehehe) och sen blev det 3 sett rygglyft med 10 reps och slutligen olika magövningar och avslutade sedan med en mil på cykeln.
 
Så gårdagen kändes riktigt bra, dock så är det nästan pinsamt hur svag man är, men det ska det bli ändring på!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback