It's cuz you never leave

Tiden bara flyger iväg, sista skoldagen imorn innan sportlovet.
Har italienska prov idag så under både tisdag och onsdag har det stått plugg på schemat.
Igår hade jag däremot en ledig dag så det kändes inte helt fel. så blev att fara ut på dagen på finaste grå, dock går det i princip bara att skritta så blev en tur barbacka på hacket. 
 
Måste ju även tilllägga att min häst måste vara den klumpigaste och osmidigaste som finns. Vi brukar alltid bara släppa hästarna när vi ska ta in de på kvällen eftersom hagarna ligger precis vid stallet och självklart kom Gucci i en dundrande fart och när han kom in i stallet så hann han inte bromsa så han halkade på stall golvet och hamnade med halva kroppen i boxen och halva kroppen utanför boxen. Vet inte om man ska skratta eller gråta, är ju bara min klump som lyckas med något sånt -.-'
Som tur är så har han inte gjort illa sig någonstans, hoppas han lär sig något till nästa gång.
 
 
 





Hahahahahaha!! Detta gav mig ett gott skratt C:

2014-02-27 » 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback