Little by little

Gårdagen bestod av kick off och bowling med föreningen och det var riktigt kul, dock så måste jag vara världssämst på bowling, har absolut ingen tekink alls och slår ba lite hit å dit men jag kom iallfall inte sist för jag tror ingen kunde vara sämte än Max som slog i rännan nästan varje slag, man fick sig iallfall ett gott skratt ^^
 
Blev att komma hem och se slutet av melodifestivalen och helvette att Outtrigger bara gick vidare till andra chansen för fy satan så stört jävla bra dem är!
Vet ju iallafall vilka jag ska rösta på i andra chansen!
 
Nu är det iallfall dags för att börja dra sig hemåt och göra bort lite stall, ska in på hippo och rida fina grå på hackamore. Han och Kafal verkar ha bråkat över hagstaketet så Gucci har fått ett stort sår precis nedanför mungipan, och alla bett och nosgrimmor tar där förutom hackamore. Så nu blire att rida på hackamore ända fram till tävlingen och hoppas på att såret har läkt så pass mycket så jag kan tävla på bett nästa helg för då jävlar drar tävlingssäsongen igång!!
 
Ful cam bild som jag bju på ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback