Mirage

Svävar på små rosa moln och känner mig bäst i världen för jag klarade mitt körkort igår!!^^
Hela dagen igår gick jag omkring och var dryg och nervös som ett as, fick ett litet lyckorus när jag först klarade teori provet på morgonen och sen var det bara att gå och fortsätta vara nervös tills klockan halv 5 då jag hade uppkörningen.
 
När jag satt och väntade på min tur så tänkte jag hela tiden " hoppas jag inte får Kugg-Ola" och sen när han som ska bedömma mig kommer och säger " Hej jag heter Ola" så tror jag nästan att jag dog lite på insidan.
Men tydligen måste jag ha kört jävligt bra eftersom jag klarade det ändå och fyy satan vilken lättnads känsla!
 
När jag kom hem efter det så råkade jag däcka i sängen en timma, när all nervositet och spänning väl släppte blev man sjukt trött.
 
Men idag känner jag mig ganska pigg och utvild, blev dock att sova lite för länge eftersom min klantskalle till asiat ställde klockan på halv 6 istället för halv 7 -.-'  Så vi stängde av alarmet och somnade om och vaknade 07.45 istället, så då fick man stressa lite för att hinna till skolan.
 
Slutar iallafall 11.25 idag så då blire att gå på stan ett tag och sen fara och hämta mormor och morfars bil som jag ska få låna tills i Mars. 
 
Känns som om det här kommer bli en bra dag ändå!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback