Up against the wall

Har gjort en ny kategori i bloggen som heter Hälsa, kost och träning. Eftersom jag under en lång tid har velat komma igång med gymmandet igen efter ett alldeles för långt uppehåll och till veckan ska jag fara ner till Step in 24 och fixa mitt gymkort. Jag har bestämt mig för att jag verkligen ska försöka ta tag i mig själv och köra stenhårt med både mat och träning för att uppnå de resultat jag vill. Dock är jag en sån person som ger upp väldigt lätt när det kommer till träning då det tar lång tid innan man får några resultat,men nu ska jag verkligen peppa mig själv!
Och nej jag kommer inte träna för att jag vill gå ner i vikt, ligger på en stadig vikt mellan 48-49 kilo vilket jag är nöjd med men jag är inte speciellt brydd om vikten utan jag vill helt enkelt bli starkare och känna mig pigg, fräsch och hälsosam! :)
 
Kommer ni ihåg det där paketet som jag och Asiaten hämtade ut för ett tag sedan? Nu ska ni få se innehållet!
 
8 kilo proteinpulver i smakerna vanilj och jordgubb
Träningskläder till Asiat
2 burkar Aminosyror, en blue raspberry och en green apple
1 burk PWO och 
48 proteinbars - 24 i smaken Jordgubb/Hallon/Kakaostång och 24 i smaken Päron/Vaniljstång (med choklad överdrag. Barsen är desutom låg laktos vilket är super!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback