Were the river blows

Gårdagen bestod av jobb mellan 8-2, gick ganska segt då det var dåligt med folk men efter lunch började det rulla på rätt bra.
 
Efter jobb så blev det att fara ut med Gucci på en jogging tur och han skötte sig bara bra, sen blev det att kolla på invigingen av kultur huvudstaden på svt play och jag vet inte precis om jag kan säga att jag kände mig som en stolt umeå bo precis..
 
annars blev det melodifestivalen tittande, och sen självklart så spelade vi monopol och tror ni inte asiat jäveln vinner för 5 gången i rad -.-'
 
Idag blev jag upp vid 9, for ut och red Gucci på hacket och det blev ett galopp pass, trodde han skulle vara stark och springig men det har kommit så mycket snö så han fick jobba lite extra idag så då funkade hacket perfekt ändå :)
 
Annars har jag nyss duschat, ska snart äta lunch och vid 2 börjar jag jobba igen och slutar 7, så ser min dag ut :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback