You must be stronger than all of this

Ny vecka igen, tiden går så snabbt att jag inte hinner med känns det som!
Gårdagen bestod iallfall av sovmorgon, Lite runt ridande i ridhus med lille grå och sen avsluta kvällen med Mirai Nikki och den sista godispåsen på ett bra tag fram över! 
 
Måste definitivt tipsa om serien Mirai Nikki, så stört bra och creepy anime, lite svårt att förklara handlingen men rikitigt bra och spännande och jag uppmanar er alla som inte ser på anime i vanliga fall att börja se för det är grymt! Hade det varit verkliga serier hade ni förmodligen älskat de så att det är anime gör ingen skillnad ^^
 
Annars så har jag hål nu till 14.15 då jag har msk med Tråk-Thomas, usch!
Men om ett tag ska jag börja röra mig in mot stan då jag ska på möte med banken.
 
När jag väl slutar så blire hem, fara ut och trava Gucci om det går pga underlaget och sen blire Mirai Nikki maraton hela kvällen!^^
 
Gasai Yuno ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback