Are you ready

Har haft en liten blogg paus över helgen och det har varit skönt, har ändå jobbat i helgen och varit inne en del med hästarna på hippo så har haft det jag har gjort :)
 
Just nu sitter jag på bibblan och om ett tag ska jag börja röra mig mot körskolan, har körning idag i 2 timmar, hoppas det går bra!
 
Annars är det sista dagen innan lovet, har kollat mitt schema och det är faktiskt rätt bra!
 
Dock så har jag ett 5 timmars hål på måndagar -.-' en fråga vem fan sätter ett hål på 5 timmar!? Sjukligt irriterande men har jag tur hinner jag under den tiden ta mig hem och göra stallet imellan, det är ju inte helt fel med tanke på att då hinner man göra klart allt medan det är ljust ute och man får kvällen fri.
 
Idag är det faktiskt exakt 1 månad kvar tills jag fyller 18!!^^ Känns ju inte dåligt nice!!! Så nu sparar jag för fullt till mig tattuering  :]
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback