Can't look back they will not come back

Har haft en riktigt bra helg tillsammans med min kära familj och min älskade pojke, bara myst, tittat på film spelat massa monopol och självklart tagit hand om min lilla gråa^^
 
Idag så blev det en misslyckad morgon eftersom alla bussarna inte verkade gå så tog vi oss inte fån stöcke, dock har jag bara 1 lektion idag så det gjorde inte så mycket. Så det blev en morgon promenad med mamma, basse och thai i snön, hur mysigt som helst^^  
 
Gucci fortsätter vara hur pigg och full av energi som helst och det är riktigt kul att han är så positiv även om han blir lite jobbig ibland. Idag blev det att fara ut och galoppera i skogen och han blev stundtals riktigt stark. Tur att jag tog pelhamet för det behövdes! Första vändan så lät jag han ligga på och gå i sitt eget tempo vilket gick fort! Andra vändan så jobbade vi med att han skulle lyssna och ligga i en mer samlad och lugn galopp. Han blev ju något irriterad över att han inte fick springa på men lyssnade ganska bra när man tagit tag i honom ett par gånger.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback