For once I found a better way

Kerstin träningen igår gick bara bra, som vanligt massa superbra lydnads övningar, då vi red över trav bommar, galopp bommar och studs. Gucci var fin och skötte sig bättre än förväntat, Sen blev han lite trött och springig där i slutet men jag förstår honom för sånna där träningar är riktigt jobbiga, sen att han fortfarande ser ut som en isbjörn gör det ju inte mindre jobbigt för honom. Ska ta tag i rakningen av honom imorn hade jag tänkt!
 
Idag blev det iallfall att kliva upp vid 6, då jag hade körlektion mellan 7-9 som gick bara bra, allt sitter verkligen som det ska nu och det känns som inga konstigheter alls^^ Haha komiskt nog klarade vi oss också igenom en poliskontroll och det var ingen vanlig blåskontroll utan en sån där de står och skjuter med laser för att kolla hastighet, kändes ju lite extra bra att man klarade sig genom det galant, annars hade det ju blivit liiite pinsamt XD
Har dessutom bokat in halkbana teori prov och uppkörning nu också så om jag är riktigt duktig så har jag mitt körkort 10 feburari!! Vet ni hur jävla bra det känns eller!! 
 
Hade i princip en lektion idag så det känns ju helt okej med någon sorts mjukstart, dock lär det ju bli helt vanlig skoldag imorn, kom hem med 1 bussen och for ut och joggade Gucci som var pigg och glad, trodde han skulle vara lite seg och ha träningsvärk men han verkade precis som vanligt, gullsnutt<3
 
Har nyss pluggat lite körkorts teori och ätit middag och om ett tag blir det att sätta sig och rita litegrann innan det är dags för film time^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback