To bright to see, to loud to hear

Tror Gucci måste ätit nå räserbränsle och stått och och laddat upp hela dagen för satan så pigg han var idag! Blev att fara ut på en trav runda, i ca 40 minuter och han höll sig iallfall i skinnet och verkade tycka det var hur kul som helst att få komma ut och röra på sig så det verkar ju lovande inför Micke träningen imorn^^
Ska se till att pappa filmar och sen har jag tur kan säkert min käre pojkvän filma på lördag. Måste bli bättre på att lägga upp mer filmer och bilder, dock har mitt minneskort till kameran gått sönder så måste fixa ett nytt, skulle även vilja fixa en fjärrutlösare men men vi ser väl, har en känsla av att sånt är ganska dyrt.
 
Imorn har jag iallfall en vanlig skoldag från 8.20 till 15.20 meeeen det blir säkert bra, dagarna brukar ju flyga förbi och det har verkligen den här veckan gjort!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback