Wasted daylight

Har varit så sjukligt seg och trött de senaste dagarna, har sovit hur mycket som helst och det har verkligen behövts!
 
Vid 9.25 hade jag körlektion, och det gick faktiskt riktigt bra, så nu är jag färdig med alla körlektionerna och har bara halkbana, teoriprov och uppkörning kvar och sen har jag mitt körkort!! Om jag klarar det vill säga (A)
 
Efter det kom pappa och hämtade mig och det blev att käka lite lunch innan det blev dags för stall, min snälla lilla Asiat hjälpte mig göra stall och efter det tog jag ut Gucci på en joggingtur. I början av passet var han riktigt snäll och hyfsat lugn men mot slutet fick han nå fnatt och blev jättepigg och hoppade omkring litegrann, skrutt ponny!
 
Annars har jag mest varit innomhus, börjat kolla på en ny anime serie som heter Psyco-Pass samt kollat på Escape Plan som var riktigt bra!
 
Nu blire nog att se nått mer avsnitt av P-P innan det blir säng dax.
 
Psycho Pass wallpaper
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback