And I told them I invented time

Igår blev det jobb mellan 8-16 så blev ett långpass, var väldigt mycket folk så de 8 timmarna kändes ungefär som 2, men sånt gillas! Sen blev det att fara hem och dra in skrutt till hippo för lite ridhus ridning och hoppning.
 
Han var så fiiin och positiv man känner verkligen stor skillnad mot innan han behandlades. Det är ju såhär min Lilla Grå ska kännas.
Håller även på att försöka lära mig hoppa honom på 3 delat bett. För på pelhamet både det raka och delade blir han så brutalt stark och hängig i handen, och på 3 delade blir han uppåt och framåt av sig själv men vill gärna springa på lite väl mycket. Funderar på om jag ska testa sätta på honom en martingal för att se om det blir någon skillnad. Men hittills har det funkat jättebra, men vi har ju inte heller hoppat några höjder eller en hel bana.
Jag trivs bättre att ha honom på 3 delade just för att jag inte behöver ha honom hängandes i handen och jag kan sitta upp bättre och rida på väntan men samtidigt tar han bättre stöd i pelhamet och jag kan känna bakbensaktiviteten bättre.
Men det är bara att träna!
 
Idag har jag hunnit ligga ute i solen 1 timma, vilket känns lagom och snart ska jag bege mig hem och skritta Gucci innan det blir jobb mellan 15-21
 
 





» Ellen

Har du eget stall? Kan du inte ta kort på det isånnafall?:)

2014-07-28 » 18:24:29
» Ellen

Har du eget stall? Kan du inte ta kort på det isånnafall?:)

2014-07-28 » 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback