Gone to an other dimention

Idag verkar bli en såndär varm och skön dag, känns ju perfekt då jag är ledig!
Somnade ganska sent igår men känner mig ändå pigg och utvilad, ska verkligen försöka börja kliva upp tidigt även fast jag är ledig för det är ganska skönt ändå!
 
Sitter just nu och väntar på att Thai ska komma förbi hem då han lyckades få med sig bilnyckeln till jobbet. Sen blir det hem och fixa iodning Gucci för att fara in på hippo.
Ska verkligen bli så kul att få pröva hoppa honom litegrann nu, förhoppningsvis kommer han att vara väldigt taggad^^
 
Sen hörde jag rykten om en lunchbuffe strax efter 12 får se om jag hinner tillbaka till stan till dess.
 
 Första bilden på mig och Gucci, kolla bara så grå han var! Kommer knappt ihåg själv att han varit så grå^^
 
 
 
Nu ser han ju ut såhär^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback