I can't get started from the path where I left of yestoday

Blev jobb imorse mellan 8-15 tiden flög verkligen iväg då det var massor av folk!
Blev sen att skynda sig hem för att dra in Gucci till hippo och han var riktigt trevlig, red lite lätt i alla gångarter och han var trevlig men något stel. Agnes var där med Kryckan också och eftersom jag ska ta hand om honom nästa vecka så bytte vi hästar. Kryckan var verkligen rolig att rida, han har en suuperhärlig trav i galoppen vill han gärna bli lite pigg och maska sig åt sidorna men det är sånt man får jobba med. Agnes verkade iallfall tycka att Gucci var trevlig och det var kul att höra, tyckte även att han såg riktigt fin ut när hon red^^
Sen blev det fix inför tävlingen i helgen och nu sitter jag hemma och väntar på att mitt nudelvatten ska koka eftersom det är typ den ända mat vi har hemma.
 
Imorgon väntas jobb mellan 15-21 så blir att rida Gucci på förmiddagen:)
 
Svar på kommentar: Jag köpte min bikini på HM och är verkligen supernöjd!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback