She's been living on the higher shelf

Lillsyrran fick tugga grus i sin MSV debut men det såg tydligen super ut fram tills dess, men kommer man in stort i en kombination och landar rätt i andra hindret är det ju lite svårt, superduktiga är de iallfall!
 
Blev en barbacka tur i skogen idag, termometern visade 29 grader klockan halv 9 så kände blev inte så krävande idag. Dock börjar han få en ordentlig gräsmage som skapar en viss ångest i mig, men jag intalar mig själv att han går på bulk just nu och kommer vara fin och slimmad till hösten, hehehe
 
Eftersom jag brände mig nå jävulskt igår så har jag solförbud idag, det suger eftersom det är underbart väder idag igen och jag jobbar hela veckan :( Men men med en fet lön kan man ju köpa sig en solsemester istället (eller solskydd...)
 





Vart har du köpt den där bikinin?:)

2014-07-08 » 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback