When the lights go down

5 saker om mig
 
 1.Jag hatar att spendera pengar men jag älskar att handla saker, dock lyckas de mesta av mina pengar som jag inte sparar gå till mat -.-'
 
 
2. Jag är extremt matkräsen, det var anledningen till att jag var tvungen att sluta vara vegetarian eftersom jag knappt fick i mig någon näring vilket gjorde mig till en levande zombie.
 
3. Jag har väärldens hatkärlek till mitt hår, jag älskar det när det ligger bra men för det mesta gör det inte det och ser bara fult, tunt och förstört ut.

 
4. Jag är extremt ofotogenisk. När någon annan tar en bild på mig ser jag alltid alltid och alltid jääääätteful ut, det ser alltid ut som om jag har världens fetaste ansikte med bullkinder -.-'
 
 
5. Det jag hatar mest med mitt utseende är mina tänder, kanske en skumsak att hata, men de är ojämna och så har jag vampyr tänder samt att de är missfärgade och fläckiga för när jag var liten hade jag jättemycke öroninflammation och fick äta massa pencilin som förstörde mina tänder. Därför ler jag aldrig med tänderna på bilder och för att jag ser helt cp ut! Så njut av denna brutalt fula bild -.-'
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback