You'r a glas half empty

Ååhh vill också fara och tävla i Piteå, gick så himla bra för oss där förra året, Satte super rundor i alla 3 klasserna samt vann en av de. Buuuuu varför ska jag missa de roligaste tävlingarna för :((
 
Ingen som vill låna ut en ponny eller häst till mig så jag också får tävla lite???
 
For ut och red imorse tillsammans med Lovisa och Kafal och det gick bara bra, Gucci skötte sig bra och vi blev inte uppätna av brems.
 
Imorn ska jag nog jobba lite mer med galoppen, samt lossa honom i sidorna.
 
Har inga speciella planer för ikväll blir nog mest att slappa!
 
btw, snart så är min bil som jag ska köpa snart klart, den må va ful men den kommer nog att tjäna mig bra^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback