You'r gone and I got to stay high

Blev att fara ut på en tur med Kryck imorse med fokus på att han skulle ta min skänkel i traven och inte sega på. Det gick rätt så bra, tror fortfarande han inte riktigt är van vid mina korta ben^^ I galoppen var han iallfall väldigt lugn och fin trotts att han vilade igår. Dock blev det någon spark då han tyckte jag var dum som inte lät honom springa på, söt ponny!
 
Sen blev det att fara förbi donken och köpa lite mat att äta i bilen påvägen till jobbet. 
Tiden gick ganska snabbt dock inte så mycket folk idag heller, men blir ju så när det är dåligt väder.
 
Gucci fick sig en jogging tur i skogen och han skötte sig bra, dock var han lite seg och ouppmärksam så han var lite slarvig och snubblig med föttera, klump fot!
 
Nu är jag hemma efter en lång men bra dag och ska äntligen färga mitt hår, har en utväxt som är så brutal att jag borde skämmas över att visa mig utan mössa.
 
btw jag är heeeeelt övertygad om att min bil är en transformers!! 
 
Optimus prime show yourself!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback